مد روز- فروش اینترنتی - ورزش ، زیبایی ...

از طریق این وبلاگ می توانید جدیدترین مد های روز دنیا را ببینید بپسندید و اینترنتی خریداری نمایید.

مد روز- فروش اینترنتی - ورزش ، زیبایی ...

از طریق این وبلاگ می توانید جدیدترین مد های روز دنیا را ببینید بپسندید و اینترنتی خریداری نمایید.

2 روز مانده به شروع فروش ویژه ...

دوستان عزیزی که در سایت در خواست دعوتنامه از  طریق ایمیل یا ارسال تلفن داشتند، امیدوارم تا این تاریخ ایمیل حاوی مکان و زمان را دریافت کرده باشند . یک بار دیگر به اطلاع کلیه دوستان عزیز می رسانم که در تاریخ اول تا پنجم اسفند در محدوده مرکز - غرب تهران در محیطی صمیمی امکان خرید نوروزی لباسهای شب ترک ، لباسهای مناسب عید ، حراج فصل زمستانی ، تونیک های دخترانه ، دامن های چرم ترک ، صندل های رو فرشی ، لباس های زیر بسیار شیک ، لباس های بچه مارک دار ، زیور آلات ، لوازم آرایشی بهداشتی و آدمک های سفره هفت سین فراهم آمده . بازدید برای عموم بانوان آزاد است .

زمان 11 صبح تا 7 شب

تلفن تماس جهت دریافت آدرس : 09372809417



ارگاسم در خانمها

دیروز اطلاعاتی در مورد روابط جنسی و ارگاسم خانمها روی یک سایت گذاشتیم که استقبال زیادی شد و چون این مسئله خیلی روشن در کشور ما آموزش داده نمی شود خانمها اکثرا" دچار مشکل یا با سوالاتی در این زمینه مواجه هستند . متاسفانه امروز دیدم ادمین سایت فوق مطلب را حذف کرده .بنا به درخواست خانمهای عزیز من سعی می کنم مطالبی را که به نظرم مفیره اینجا قرار بدم و از دوستانی که تجربه یا اطلاعات علمی در این خصوص دارند ممنون می شم در قسمت نظرات به ما کمک کنند .


ادامه مطلب ...

نکاتی برای خانه تکانی



در اینجا به معرفی ریزه کاری هایی می پردازیم که می تواند راهنمای خانم ها باشد.

▪ جوش شیرین: جوش شیرین هم مصرف خوراکی و دارویی دارد و هم ضدعفونی کننده است.
۱) برای تهیه در بیسکویت و کیک می توان از جوش شیرین استفاده کرد.
۲) برای براق کردن جواهرات به کار می رود.
۳) درد ناشی از نیش زنبور را تسکین می دهد.
۴) برای نظافت یخچال و لکه گیری اجاق گاز به کار می رود.
▪ تمیزکردن حباب چراغ: حباب چراغ ها را ماهی یک بار بشویید. برای انجام این کار ابتدا چراغ را از سرپیچ باز کنید و با پارچه آغشته به کف و صابون گرم پاک کنید.
پاک کردن وسایل سفید آشپزخانه: برای تمیزکردن وسایل سفید آشپزخانه روی آنها را ابتدا با پارچه ای خیس نمدار کرده سپس پودر کف شوی (زمین شوی) را روی آن ریخته و چند دقیقه صبر کرده سپس با اسکاچ آن را تمیز کنید اگر نرفت کمی بعد به آن مایع سفیدکننده بزنید.
رفع رسوب کتری:مقداری مساوی آب و سرکه درون کتری ریخته و بگذارید بجوشد سپس از روی حرارت برداشته و تمام شب به همان حالت بماند، سپس کتری را تمیز کنید.
تمیزکردن تلفن: به کمک یک تکه پنبه و الکل یا کمی عطر تلفن را پاک کرده و حالت روز اول را به آن بدهید.
گودافتادگی فرش:برای رفع گودافتادگی کمی توی گودال ها آب ریخته و بگذارید سه _ چهار ساعت در همان حال بماند، سپس برس را روی آن بکشید. برای درخشندگی فرش مقداری نشاسته ذرت روی فرش بپاشید و بعد از یک ساعت با جاروبرقی روی آن را جارو بکشید.
نظافت وسایل چرمی:صندلی ها و وسایل چرمی را با مخلوطی از سفیده تخم مرغ که خوب زده اید و کف کرده و چند قطره سرکه می توانید به راحتی تمیز کنید.
گردگیری:برای گردگیری پارچه متقالی را در دیگ آب که مقداری کم موم یا وازلین در آن ریخته ایم گذاشته و روی حرارت قرار دهیم، مایع که به جوش آمد پارچه را از آب درآورده حال پارچه تبدیل به یک پارچه چربی می شود که این پارچه برای گردگیری خوب است. برای پاک کردن شیشه ها پارچه بدون پرز را به آب و صابون آغشته کنید و از راست به چپ و از بالا به پایین روی شیشه بکشید و با دستمال دیگری خشک کنید.
ماشین لباسشویی:برای اینکه عمر ماشین لباسشویی زیاد شود ماهی یکی دو بار روی قسمت های استیل و لاستیکی آن وازلین بمالید و با پارچه نرم و لطیفی آن را مالش دهید.
▪ سوختگی با اتو:برای از بین رفتن سوختگی (خفیف) پارچه با اتو، لکه زرد را خیس خیس کرده و با پارچه زبری مانند کیسه حمام روی آن کشیده سپس با پنبه آغشته به آب اکسیژنه روی آن بمالید و یا می توان نصف پیاز را روی آن مالید حال می بینید که اثری از سوختگی نیست.
رفع بو از ظروف:برای برطرف کردن بوی ظروف کافی است که کمی آب گرم مخلوط با گرد خردل روی آن ریخته سپس بشویید و بعد با آب آن را شست و شو داده سپس ظرف را خشک کنید.
رفع بوی کپک از ظروف چایخوری و قهوه خوری:اغلب قوری و یا قهوه جوش را که مدتی مصرف نکنیم بوی خاصی می گیرد مانند بوی کپک زدگی. برای جلوگیری از این عیب یک حبه قند داخل آن انداخته این حبه قند بوی داخل ظرف چایخوری یا قهوه خوری را به خود می گیرد و شما وقتی این ظرف را مورد استعمال قرار می دهید بوی کپک از بین رفته است.
تمیزکردن رادیاتور شوفاژ:برای این کار زیر و رو و اطراف رادیاتور را روزنامه خیس قرار می دهیم سپس با دمیدن هوای جاروبرقی آن را تمیز کرده، سپس با یک دستمال نمدار و یک برس دسته بلند بین پره های رادیاتور را پاک کنید.
تمیز کردن پرده ها:پرده های نخی را قبل از شستن به مدت ۱۵-۱۰ دقیقه در آب سرد یا ولرم خیس کرده تا گرد و غبار جمع شده بر روی آن جدا شود. پرده را به آرامی بلند کرده سپس آب کثیف را تعویض کنید سپس پرده ها را در محلول کف صابون و آب ولرم قرار داده و با ملایمت آن را بشویید (توجه: نباید آن را چنگ بزنیم) سپس سه بار پرده را با آب ولرم بشویید. حال اگر از ماشین لباسشویی استفاده می کنیم ابتدا دستگاه را روی درجه کم مقدماتی قرار داده و شست و شوی بعد را هم دو دقیقه با درجه کم تنظیم کرده و شست وشو دهید و قبل از اینکه کاملاً خشک شود با اتو به موازات الیاف طولی آن اتو بکشید. پرده های توری را هم قبل از اینکه کاملاً خشک شود در جای خود آویزان کنید.

یوگا و تندرستی


ابتدابه شکم روی زمین بخوابید ، سپس دستها را کنار سرقرار بدهید سپس خیلی آهسته نیم تنه بالایی را به طرف بالا ببرید ، طوری که از کمر به پائین روی زمین و از کمر به بالا ، کاملا بالا و به طرف عقب هدایت شود و تا آنجائیکه می توانید سر را کاملاً عقب برده و به آسمان نگاه کنید ، در این حالت می توانید دهان را باز کنید .

 

حرکت دیگری از مشتقات حرکت کبری وجود دارد که تفاوت آن در نحوه قرار دادن دستها و بلند کردن از روی زمین می باشد .

 

*در این حرکت نیز به شکم می خوابید و برای بلند کردن بدن کف دست های روی زمین کنار سر قرار می دهید و نیم تنه را به سمت بالا بلند می کنید سپس نیم تنه پائینی رو هم بلند می کنید بطوری که فقط روی پا ها با زمین تماس داشته باشد . سپس بالا تنه و سینه را به سمت بالا هدایت می کنیم  .

 

فواید هر دو حرکت : این حرکات باعث نرم شدن مهره های کمر و گردن و تقویت ستون فقرات می شود  – خستگی و استرس را از بین می برد – تسکین سیاتیک – باز شدن قلب و ریه – درمان آسم – افزایش حرارت بدن – و بیدار شدن کندالینی می شود و در متون سنتی اشاره شده که باعث از بین رفتن بیماری ها نیز می شود .

 

از دوستان خود می توانید برای انجام این حرکت کمک بگیرید با ملایمت کمی فشار به قسمت پشت شما وارد کنند

شوی لباس نوروزی

فروش ویژه
لباسهای مجلسی ، دخترانه ، دامن های چرم ،جین ، صندل ، لباس زیر ولباسهای بچه ...

محصولات ترک و اروپا

 

زمان :     ا    تا   5 اسفند


برای ارسال دعوتنامه در قسمت نظرات  خصوصی یا عمومی آدرس ایمیل یا تلفن خود را برای ما بگذارید .

چگونه از چین و چروک جلوگیری کنیم ؟

بهترین راه برای جلوگیری از بوجود آمدن چین و چروک در آینده ، جلوگیری از صدمه دیدن پوست بر اثر نور خورشید است. همچنین کشیدن سیگار دومین عامل مهم در بروز چین و چروک های پوستی است .

بهترین راه برای جلوگیری از بوجود آمدن چین و چروک در آینده ، جلوگیری از صدمه دیدن پوست بر اثر نور خورشید است. همچنین کشیدن سیگار دومین عامل مهم در بروز چین و چروک های پوستی است .
سعی کنید همیشه حتی در روزهای برفی ، ابری زمستانی قبل از خروج از خانه از کرم ضدآفتاب استفاده کنید. حداقل 15 دقیقه قبل از خروج از خانه کرم ضد آفتاب را به پوست تان بزنید تا کاملا جذب آن شود. بهتر است هر روز از کرم ضدآفتاب و کرم مرطوب کننده استفاده کنید.
بطور خلاصه عواملی که در ایجاد چین و چروک های پوست دخیل هستند عبارتند از:
- صدمه دیدن پوست بر اثر اشعه های آفتاب
- کشیدن سیگار:شاید ندانید اما هر نخ سیگار آنقدر مواد مضر برای پوست دارد که نمی توانید حتی تصورش را هم بکنید.
- ژنتیک: در مورد ژنتیک هیچ کاری از دست ما برنمی آید!

فروش استثنایی



فروش استثنایی لوازم منزل  مبل - پرده - آباژور - وسایل تزئینی و ...

به زودی

سری جدید شوی لباس های مارک دار ترک و اروپا ، لباسهای شب، دامن های کوتاه مخمل و چرم ، لباسهای زنانه و دخترانه  ... 

یک برنامه کامل نرمش

در این آلبوم یک مجموعه نرمش کامل وجود دارد که روی تمام قسمتهای بدن کار می کند و به دلیل سادگی نرمشها، برای تازه کارها بسیار مناسب می باشد
نرمشها شامل 7 بخش است،
- گرم کردن بدن
- تقویت شکم
- حرکت ستون فقرات
- تعادل از پهلو
- تعادل در کتف و تقویت ماهیچه های پشت
- تعادل لگن و استقامت باسن
- به حرکت در آوردن کل بدن

در این نرمشها به تنفس بسیار دقت شده است و به شما گفته شده که چه زمانی دم و چه زمانی بازدم انجام دهید. به همین دلیل ابتدا شرح نرمش را کاملا مطالعه کنید و سپس نرمش را انجام دهید.


1- به پشت دراز بکشید و زانو را خم کنید.، دستها را زیر سر قرار دهید
2- نفس را فرو ببرید
3- سر و گردن را از زمین بلند کن5ید و تا جائیکه می توانید به زانو نزدیک کنید.
4-در حالیکه نفس را بیرون می دهید سر و گردن را به حالت قبل برگردانید
5- به مرحله 2 برگردید و مجددا حرکت را تکرار کنید



ادامه مطلب ...

شاید این یه هدیه برای شما باشد!

 

دوستای خوبم .سالها پیش من در اثر یک اتفاق خیلی خوب و خوشایند با آدرس یک وبلاگ آشنا شدم که توی زندگیم تاثیرات زیادی داشت . اینکه آدمهای خوبی هستند هنوز که چیزهایی رو که یاد می گیرن بی دریغ در ازای عشق بدون عوض در اختیار بقیه قرار می دن و این عشق بازتاب و اثرش توی زندگیشون بر می گرده ! من خودمو اینجا بیشتر شناختم و تونستم روی نیروهای خودم تمرکز کنم و با جهان و هستی دوست بشم .ممکنه این اتفاقه خوب اینجا برای شما هم بیفته . من همیشه برای نویسنده ی این وبلاگ دعا می کنم .شما هم در صورت کارکرد این تمرینها و رخداد معجزه برای من دعا کنید .  

این آدرس : http://thewitch150.blogfa.com/